HOMESTAGING

Homestaging milujeme a je naší TOP službou!

Je to dokonalý nástroj, jak můžeme podtrhnout a prodat výhody každé nemovitosti! Věděli jste, že díky profesionálnímu homestagingu se zkrátí doba prodeje a Vy můžete získat za svou nemovitost až o 15% více na kupní ceně? 

Co je to homestaging a jaké přináší výhody?

Homestaging je zjednodušeně řečeno příprava nemovitosti na její pronájem nebo prodej. Cílem homestagingu je zefektivnit a urychlit nalezení správného nájemce nebo kupujícího pomocí zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců a to především sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů, které by potenciálnímu zájemci ztěžovaly představu, že by právě tady mohl bydlet.

Jsou různé úrovně homestagingu a vždy záleží na přáních zákazníka i možnostech nemovitosti. Lze připravit nemovitost již vybavenou nábytkem, kde profesionál upraví jen osvětlení, dekorace, přehozy, mírně přestěhuje nábytek či odstraní z prostoru negativní elementy, které narušují prezentaci nemovitosti. Cílem je, aby v nemovitosti vynikl prostor a podtrhli se hlavní výhody dané nemovitosti. Prázdné, nezařízené nemovitosti umíme vybavit nábytkem a zařídit na klíč po dobu prodeje nemovitosti, tak aby se inzerce shodovala s realitou při prohlídce nemovitosti kupujícím. Zároveň je homestaging  skvělý nástroj pro „probuzení“ fantazie při zařizování nemovitosti, protože poptávající vidí, jak by jeho nové bydlení mohlo být vybaveno.

Homestaging je také výborným prostředek, jak prodat a upozornit na ty správná pozitiva nemovitosti – například jeho velikost, praktickou dispozici, výhled, světlost, apod. a neupozorňuje na drobná a někdy i nedůležitá negativa jako jsou šmouhy na zdi, na podlaze, apod., které ale zásadně dojem z nemovitosti ovlivňují. Samozřejmě tyto drobnosti jako jsou šmouhy na zdech, odřeniny od stěhování se snažíme před prodejem z nemovitosti odstranit, aby zbytečně nedávali klientovi záminky pro snižování kupní ceny. Je důležité, jak poptávající vnímají nemovitost nejen na osobní prohlídce nemovitosti, ale zejména na fotografiích a videu – a fotografie a video jsou právě těmi nástroji, kterými jsme schopni oslovit co nejvíce potencionálních klientů a přimět je tímto k akci.

Správná fotografie není jen o úhlu pohledu profesionála a o jeho kvalitním fotoaparátu s širokoúhlým objektivem, ale také o tom, co je foceno. Je-li v nemovitosti při focení využito i služby homestagingu, sledovanost těchto inzerátů je zvýšena až o 80%. S takto navýšenou sledovaností by bylo k podivu, kdybychom nenašli toho správného klienta!

Ukázka jak se dělá homestaging tzv. "od podlahy" :-)

Ukázka fotografií před a po homestage.